18 Haziran 2010 Cuma

Yazdığım upuzun yazıyı kaydetmeyi unutmuşum ve ne yazdığıma dair en ufak bi fikrim yok, zorluyorum balık hafızamı ama yok işte, boş levha. Napalım artık o yazıları es geçmek gerekiyomuş diyip yola devam. İlk kez bu tatilde, laptopun etkisiyle olsa gerek diye düşünüyorum ki bu tek faktör değil biliyorum, tatilin bir bölümünü odada geçiriyorum. Geliyorum odaya feysbuktan uykusuz ve penguen sayfalarından karikatür okuyorum yarıla yarıla, bizimkilere gösteriyorum güldüğüm şeyleri, nezaketen gülümsüyorlar fln.
Çok gerginim ya.. Kızıyorum kendime büyük ihtimal 3 dersten kalıcam ve utanıyorum işte kendimden. Aileme de çok güzel bir fırsat vermiş durumdayıp söylenmeleri için, her şeye karışmaları için. Hadi bi derste uyuyakalıp sunuma gidemedim, diğeri de ns işte fizik basmıyor fln desek(ki gereken çabayı da harcamadım)e hist in finalinden niye 30 aldım ya neden yani? İşin kötüsü çalıştım ve şuan düşündüğüm şey eğer çalışmayıp girseydim kafam daha rahat olurdu, kolay sıkardım. Hadi diyelim yazamadım 30dan ne kadar düşebilir ki notum. Of neyse bu konuyu kapamak istiyorum. Açmak istediğim konu kaldı mı zaten bu aralar.(arkadaşlarla tatil hoş olabilir)
Bu aralar paso lenny kravitz, santana fln dinliyorum. Beni soktukları ruh halini seviyorum gerçekten
He müziklere fln değinmişken demet akalını duymaktan bıktım artık ya. hele şu tecrübe midir nedir ne iğrenç bi şarkısın. Dinlemicem seni inat ettim. Yani zor tabi duymamak ve ezberlememek, başka şarkı yokmuş gibi günde 3 posta çalınıyor.
Dün türkbüküne yemeğe gittik. Önce bi sahili turladık fln tanıdık simalar gördüm hep. Aynı orta yaş üstü kadınlar kimbilir kaçıncı bileziklerini alıyorlar. Hemide baya bi enayi yerine konularak, fiyatlar daha fazla şişirilip insanlar o dandirik şeylerle daha fzla kazıklanamaz heralde. Gözüm yürürken yengemi ve amcamı aradı olur da karşılaşırız fln. Galiba ikisini de özlemişim. Şeytan dürttü git bi evlerine bak, "napıyosunuz sie yeaa" die çemkir.. Neyse aynı giyimli ve estetikli kokonaları geride bıraktık geldik yemek yediğimiz yere. Miam mıydı neydi yemek yedğimiz yer doğrusunu öğrenip yazıcam.. Her neyse yediğim makarna güzeldi hoştu ama piazzadaki aynı makarna bile daha iyi ve arada 14milyon fark var. Sonra annem schnitzel yedi de böyle basit bir tabak gelmemişti hiç önümüze, fiyatını da söylemicem ama üzülüyor insan. Niye bunlara değindim bilmiyorum ama yemekten sonra gittiğimiz marina yacht club baya eğlenceliydi. Annemlerden ayrıldım önlere geçtim, her zmn yaptığım gibi grubun bateristini kestim.(İstanbul gelişim orkestrası)Grup üyeleride baya iyi hani. Neco,Onno Tunç, Atilla Özdemiroğlu(6enstruman çalıyor).. Neyse işte elimde tel mesajlaşırken adamın teki dayanamadı önceki muhabbetimizn samimiytne güvenerek " oo bu ortam da değilsin, olmaz ki, dans et bakiyim vıdı bıdı" bşyler dedi.Amca baya tatlıydı:)Sonra grubun kadın solistyle konuştum da kadın bana baya ilham verdi, şimdi yazamicam üşendim ama dediklerini de kazıdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder