Loading...

20 Haziran 2010 Pazar

hey! romantik komedi filmler kandırmayın artık insanları.Hoşsunuz, eğlencelisiniz ama gerçeklikten çok uzaksınız. Klişelerden ilerliyorsunuz bi kere hep.Önce iki insan birbirini görür beğenir, araları olur sonra bi sorun çıkar uzaklaşırlar, biri diğerinin ayağına gider ve mutlu son. Şuan izledğim film de böyle olucak daha 15nci dk dan belli yani. Nese umutluyum izlicem belki farklı bişi olur. Bir mucize felan.. Kız hep nazlanıyor böyle filmlerde. Kaçan kovalanır hesabı. Bide en basit şeyde popolarını(kibarım, kibarız) dönüyolar birbirlerine, hadi hayırlısıııı

şiiiişşşt diye koro halinde geriye dönen insan topluluğu, sürü psikolojisi her yerde.

hep o aileden birinin(ana-baba) ölmüş oldugunun anlaşılmasını sağlayan soru sorulur. soruyu soran dağılmşcasına triplere girer, üzülür bozulur. Bu romantik komedi filmimiz çok romantikse duygusal anlar yaşanır çift birbirine iyice bağlanır.

erkek özel bir yere götürür, kadının ağzı kulaklarına varır,sırıtır fln. Hemide servisi erkek yapar sandalyeye oturtur, şarabını koyar. O görmeye alıştığımız romantik iki kşilik masa..(he asıl kadın blki şarap sevmiyo, sordun mu?, niye hep şarap)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder