Loading...

13 Haziran 2010 Pazar

dün ve bugün

bizimkiler beni yurttan almaya 0(yazıyla sıfır)! bavulla geldiler. Bende odamdan daha fazla eşya barındıran yurt eşyalarımı çingene gibi tek tek torbayla taşıdım. Evet, beni görmediniz çünkü kafamı kaldırıp kimseyle göz teması kurmadım.

gayet güzel oturmuş palladyumda yemek yerken hemen masamın hizasındaki popeyes görevlisinin dk da 5-10kere "buyruğnn hoşgeldiniz." demesi ve bi süre sonra bu cümleyi kafamda adamdan daha sık tekrar eder hale gelip kendime işkence edişim.

erkeklerin kızlara facebooktan yazma çabası ve her seferinde gelen o aynı bahane: burdan konuşamıyoruz, zor oluyo,hiç sevmm feysbuktn konuşmayı,istersen msnden devam edelim(ahahaha). Msnini verseneee..(!,neyse konuşmiyim şimdi)

dedeler:S(lan siz naaptınız yav)selimcan sorarım sana telin niye böle çalıyo, millet yanlş anlar ama:)

öküz trene niye bakar, "öküz" olduğu için mi?(la havle vela kuvvete)abi rol biçmeseniz

içimde kimler var bi türlü karar veremiyorum, ayıklayamıyorum, herkese yetemiyorum

sevgili steakhouse menu yine canıma okudun, üstüne tatlı da gidiyor hani

ebeveynlik olgusuna karşı bir garezim var. Biz mi seçtik yaeeuu. genetik flan yalan, bir sonraki yazımda kanıt da gelicek. Neyse konuyu saptırmadan söyleyeceğim benim ideal çekirdek ailemde arklarla olan bir oluşum da mevcut efendim. Hemmen popüler kültürden herkesciklerin bildiği bir örnek veriyim. How i met your mother(amaaaaan demeyin).Çok ta eğlenceli gözüküyor. Biz seçiyoruz yahu hem, bedel ödiceksen de öde yani. Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar demişler. Yok yok yanılıyorsun kardeş, gereken değeri verirsen,iyi bir insan olursan(şirinleri hallettik tmm), yılların ve paylaştıklarının etkisiyle dostun da ağlar salya sümük.Hem aynı çağın insanısınız.Günün şartlarına uyan bir çözüm de bulur belki sana. Çabuk severim ben insanları. Kaç kere kazık yedim hala güveniyorum işte.. o zmn nasısııın:D

1 yorum: