14 Temmuz 2010 Çarşamba

ben bu aralar bu alttakileri sevmiyorum!


Çözemediğim, beni ters köşe yapan insanlar,çok fazla konuşsam da karakterine dair tam bir fikir sahibi olamadıklarım(tabanları yağlayıp kaçarım genelde).

Kafelerde yeni çıkan Twister'ın kalmaması(çikolatalı olan)

Tam bir şeylere konsantre olmuşken; ki bu durum bende zor oluşur; birinin gelip umursamazca ortamın içine sıçışı.(Kişiyi sevmem sinirimi minumum seviyelere çekse de)

İlişki maceralarını anlatıp, piçliğiyle övünen erkek tipi. Bir doymamışlığın göstergesi mi?

Saçların şampuana alıştıkça şımarıp daha sık şampuan istemesi, günde 2 defa gibi..(e saçın bir de yağa ihtiyacı var demişler.)

bekletilmek. Bu yüzden bekletilceğimi anlayınca bekletirim.

İnsanları kullanmak; ki herkes yapıyor görüyorum, üzgünüm ben dahil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder